tänkte lägga upp lite bilder från Måndagens fest !

hahah, låter kanske aningen konstigt att säga att man festat på en måndag eftersom det vanligtvis är vardag. Men det är ju jullov, alltså kan man ju festa bäst man själv vill ! ;)
Men denhär gången var det då alltså min vän Sulle som fyllde år, han blev nämligen hela 20 år ! ;)

Tack för festen Sulle ! Du är en jäkligt nice person ! :)
Här kommer några bilder från festen ( hahah , nyligen lagt in en del på facebook så måste ju slänga hit ett par också ;) fräck annars ju ^^ ) :

Födelsebarnet ;)

phaha ;) Affe, Wili, Jesper, Åke & Sulle

Kim & Sören ;)

Jag & Johannes

Anton & Jag

ehm, joo. Leo tog min kamera..

han ↑ ... lilla bov .. :P

"sväpartävling "


Dan & Sören, smeker varandra på kinden ;'D hahah .. kanske inte ;D

Grabbarna nöjda, Kim, Lukke, Kent & Johannes :P

Var helt enkelt en riktigt kul kväll nog ! :)

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0