ultimate red feat. dark brown

hejsan !

För er som undrar över min rubrik ska jag förklara det för er genast. Det är alltså så att jag åkte till Kelly igår en sväng, var nog nice ! Satt och pratade mycket först , om lite allt faktigst . Hahah :') Sen började hon då rådda lite i mitt hår, började med att hon skulle färga det. Ända jag sa var " inte för mörkt så är det okej " , hmm okejj :') hahah, hon satte mörk brunt underst och högre upp lade hon i Ultimate red. Joo just, jag som älskar att ha rött hår :'D hahah , det är nämligen så att jag hade rött i lågge nångång och senast typ i högge. Med mening rött då alltså. Sådär övrigt brukar det ändå nästan alltid dra till röt även fast det inte är meningen, har tydligen rött pigment i mitt hår. Men nu fick mitt hår som de ville då, de fick bli rött. :P Kan lägga in bild senare, bara jag kommer ihåg x')  Nåja, Kelly gillade det och det gjorde hennes mamma och mormor också ;'D hahah ! Det duger ! ;) Det är ju ändå inte sådär skrikande rött . :)

KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0