2012, please be good !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Maybe . ^^

2. Höll du några av dina nyårslöften? gav inga nyårslöften .

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? tror inte

4. Dog någon som stod dig nära? njae

5. Vilka länder besökte du? hmm, inga ? kryssning till sverige ba .

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012 ? det vet jag inte ännu,det nya året har ju precis börjat.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? vet inte.

8. Vad var din största framgång 2011? hmm, mina gitarrlektioner kanske , samt inridningen av Prins. :)

9. Största misstaget 2011 ? vet inte riktigt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk, ja.. Inte skadat mig allvarligt iallafall (Y)

11. Bästa köpet? hmm.. vet inte ?

12. Vad spenderade du mest pengar på? julklappar (Y)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? säkert mycket. ;)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? vet inte.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? skulle inte säga det, har funnits värre.

16. Vad önskar du att du gjort mer? dunno.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? stressa

18. Hur tillbringade du julen? med släkt och vänner :) julkör etc.

19. Favoritprogram på TV? har inget speciellt favoritprogram, kollar rätt så sällan på tv ändå.

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? ehm , nej ?

21. Bästa boken du läste i år? läser typ inte .

22. Största musikaliska upptäckten? hömhöm, vet inte. Men Toby Keith konserten i Hesa va ju helt nice ! ;)

23. Något du önskade dig och fick? brukar inte önska mig så mycket, men ja ! Jag fick mycket jag velat ha :) 

24. Något du önskade dig men inte fick? äh.  

25. Årets bästa film? vet faktigst inte det heller, kollar film så sällan.

26. Vad gjorde du på din födelsedag? jobbade,  firade med släkten tror jag. Senare firades det med vänner :) 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? kanske..

28. Hur skulle du beskriva din stil? ehm, varierande. bekvämt kanske ? ;)

29. Vad fick dig att må bra? Familjen, vännerna, djuren, Kim  osv. :)

30. Vad har du för förhoppningar inför 2012? jaa du , kan väl inte annat än hoppas på att det blir ett bra år ! :)

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0