varit i stan

Sov hos Kim inatt, kom hem halv 10 typ och gjorde mig i ordning och åkte sedan in till stan för att köpa gamlas dans klänning med mamma och mommo som och var med. Hittade till slut en, men tänker nog inte avslöja något om den före "stora dagen " är inne :)

Men en grej som jag kan avslöja är dehär skorna som jag hittade på rea, de hade kostat 54,95 euro och var nu nedsatt till 15 euro ! :o sköna och bekväma. :)

inte helt illa ändå va ? :)

Nu ligger jag iallafall i sängen och väntar på att Kim ska komma hit, får se vad vi hittar på bara. :) Kanske vi kollar någon film ? kanske vi drar ut och kollar läget någonstans ? får väl ba se. Fast tror nog mera på att det blir hemmakväll om man kollar ut på vädret, snön ba faller och vägarna är snöiga och hala . :s

KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0