wii med Kim

Fick för oss att spela wii med Kim här hos han så som sådan ser alltså min kväll ut idag :'D hahah , lite roligt måste man ju få ha, dessutom är det min första gång jag spelar wii. Aldrig gjort det förut och märkte att jag har en dold talang i bowling !
DET DU JULLAN ! :'DDD JAG KAN BOWLA ! ... iallafall på wii (a) ;D hahahah.
(nämligen, har bowlat 1 gång i hela mitt liv och den gången var med Jullan och då råkade jag bowla på två banor samtidigt. Alltså, jag skulle precis slänga iväg klotet, men fingrarna hade fastnat en del i hålen så just precis då klotet skulle lämna handen fastnade fingrarna i den och sen sådär konstigt hoppade klotet iväg, studsade på golvet och över på andra spelplanen. :'D hahah , skulle ba ha fattats att man skulle ha gjort en strike åt dem på andra sidan. En sak som jag säkert aldrig någonsin kommer att glömma :'D hahah !
KRAM !

Kommentarer
Postat av: julius

Hooooooost ;))))

2012-01-08 @ 00:05:37
URL: http://julieth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0