jobb

Som ni säkert märker är jag lite dålig för tillfället att uppdatera bloggen lite nu och då, okej inte helt usel.. men jag har inte lika mycket tid för det just nu som förut.  Jobbar ju på dagarna och så är man ganska trött när man kommer hem så man tar det gärna lugnt vissa dagar. Men här är jag nu alltså !
Idag har jag städat ett hus, målat och klippt häck , heelt okej ! bara att jag hamna va 20 min övertid då jag envisades med att få häcken klar eftersom en bil senare skulle köra förbi där utan att bli ripad av alla kvistar som stod ut från häcken . Men nu är det alltså gjort. :)

får se lite vad man hittar på, om man alls orkar göra så mycket. :P haha .

-kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0