där gav du mig allt något att fundera på Hanna !

Din förra kommentar, angående mitt läx-helvete som jag kallade det.. Hahah, men ja faktigst .. det du säger är ju sant, det är ju något jag ska lära mig här och nu. Det bara känns så jobbigt att orka kämpa sig igenom dem, speciellt då texterna blir ba fler och fler. Dessutom fick jag idag veta att jag inte enns hade behövt ha klar den precis idag ! -.- lyckat .

Kanske hamnar göra om den alltså, bara jag fått rätt direktiv om hur exakt jag ska skriva texten.
Menmen, då har jag iallafall lärt mig att inte stressa iväg med för mycket saker på en gång och kanske fråga först innan man gör så man inte gör extra jobb som man inte ska göra då.


Kommentarer
Postat av: Hanna



Du har inte kommit att tänka på att du VET nog VEM du kan fråga hjälp av ang. svåra skoluppgifter eller annat...



Hjälp finns ju att få - bara man ber om det... ;)



Kram!! <3

2012-03-13 @ 07:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0