I´m sick and tired of being sick and tired

Ligger hemma idag, hade redan lite stegring igår men brydde mig inte om det destu mer. Men imorse hade jag 38 grader feber så blev visst att ligga hemma idag och försöka krya på sig.
Men det är så jobbigt med feber, musklerna gör ont, huvudet värker så man tror det går sönder snart, och man vågar knappt gå så som det dunkar i huvudet + att jag inte ens orkar gå så mycket.

Gosh, hoppas det går över snart..

Såhär ser min dag ut idag, bäddat ner mig på soffan framför tv:n som ba har tråkiga program idag.

Halsen gör ont så fan också, tur så skaffade mamma hem strepsils också. Jobbigt för halsen att svälja "Hård" mat, så har typ ba ätit gröt och yoghurt idag.

-kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0