life isn´t always so easy

Yep, men sånt är det. Tänker inte gå in på detalj, det ända jag vet är att jag behöver sova på saken nu.
Jag får höra av mig mera imorgon antar jag, sov gott allihop ! vackra drömmar !

På tal om drömmar, någon som har en aning om varför jag tycker dessa såkallade "drömfångare" är så obehagliga ? Jag vet inte varför, men det är något konstigt med dem som jag inte känner mig bekväm med.
De är väl gjorda för att man inte ska drömma fula drömmar /mardrömmar ? Om jag inte förstått helt fel ?
Men varför tycker jag inte om dem ? vad är det som är så skumt med dessa ?

hmm..

Aja, godnatt nu !

-kram !

Kommentarer
Postat av: Hanna



Du vet själv hur du kan få svaret på varför du inte gillar dem... ;)

2012-03-23 @ 07:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0