No. 7 - åtta bekännelser

höömm.. ja alltså lite saker som kanske inte alla vet om mig.

1. Jag är rädd för getingar/humlor - springer som fan då jag blir skrajsen av dem :'o

2. Jag ljuger ibland, men bara om det är värt det. Annars hatar jag att ljuga samt falska människor.

3. Jag är mörkrädd, ensam iaf.

4. Jag har struntat i skolan , p.ga. skoltrötthet

5. Jag har somnat på en lektion

6. Då jag var liten samlade jag på snäckor och glitterbilder  (a)

7. Jag har råkat skicka fel sms till fel person, många gånger.. en del mer eller mindre pinsamma.

8. Likasom många andra ungdomar snurrar det ofta en massa frågor och tankar i mitt huvud. Jag erkänner , ungdomen kan vara virrig. Menmen, that´s life.


-kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0